هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نقل مکان وبلاگ!

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ
سلام

تا اطلاع ثانوی به سایت جدیدم نقل مکان کردم.

هرکدوم از دوستان رو لینک نکردم یا از دستم در رفته، یادآوری کنن که لینکش کنم!

ببخشید یادم رفته بود آدرس سایت جدیدم رو بزارم!

http://www.mamal92.com
موفق باشین...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۳۰
محمد محرم پور

نظرات  (۷)

سلام گل محمدی جون من تو سایتت نتونستم نظر بدم برا همین اومدم اینجا بگم خیلی مخلصیم
به نام الهه ی زیبایی ها

سلام

سایت جدید مباررررررک

منم لینک کردین آیااااااااااااااااا؟؟؟
سلام مهربان: انشاالله بهارتان همچنان با طراوت باشد و روزهایتان بهاری، من که گیرکردم و نفهمیدم معنی آقازاده ها و مسئولین را...(راستش مسئله انگلیس است و تا اونها را فراری نداده اند لطفا" بیائید و نظر بدین تا منهم بفهمیم چه خبره؟!) .. من ادرس سایت را ندارم دوستم
" مانور سایبری ولایت "

سلام همسنگر
مسیری به سوی روشنایی، خروشی از جنس قلم، فریادی برای بیدار کردن، اشکی از روی دلسوزی، خشمی از سر مهربانی، اندوهی از نوع عشق، مرهمی برای تسکین دل رهبر ...
می کوشیم غبار را کنار زنیم، می کوشیم حقیقت را بگوییم، می کوشیم روشن کنیم. می خواهیم عمار باشیم. بیایید و سرباز این مانور باشید.

مانور سایبری ولایت، انقلابی ترین حرکت سایبری در فضای جنگ نرم. اقتدار و وحدت کاربران ولایتمدار را در فضای مجازی به نمایش می گذاریم.

روشنگری و افشاگری گذشته پر ابهام افراد به ظاهر انقلابی را برای شما فاش می‌کنیم.

در اولین قدم از تمامی دوستان عزیزی که سایت یا وبلاگ دارند، درخواست می شود کد مانور سایبری ولایت را در سایت ها و وبلاگ های خود قرار دهند تا از این طریق بتوانیم با اتحاد بیشتری در این مسیر گام برداریم.

برای مشاهده و دریافت کد به لینک زیر مراجعه کنید:
http://naghdnews.ir/other/manovr

http://naghdnews.ir/other/manovr

با تشکر، سایت خبری - تحلیلی نقد نیوز

" مانور سایبری ولایت "
۲۱ خرداد ۸۹ ، ۱۲:۳۹ گویای خاموش
به نام خدا

سلام

خوب هستید؟

عذر می خوام که باوجود دعوت هاتون، موفق نمی شدم به این جا و به سایتتون بیام.. به خاطر مسائل شخصی یه مدت خیلی کم نت بودم، و این سر نزدنم تقریباً برای اکثر دوستان صدق می کرد.

ممنون از لطفی که به بنده دارین.
ان شاءالله سعی می کنم بیشتر از سایتتون بازدید داشته باشم، الآن هم اون جا بودم، اما نمی دونستم چطور باید کامنت بذارم!

در مورد نبودن در برسا هم، خب این هم مشمول همون دلیل می شه.

موفق باشید
التماس دعا
[گل سلام مهربان::]سلام بر علی ع همای رحمت.امید است در این ماه پر فضیلت از رحمت الهی مستفیض شوید و ارزوها و دعاهایتان مستجاب گردد سلام و درود بر جوان مرد ،شیرمرد،پدرباشرافت،پدربزرگ مهربان حال،آینده،..ایکه خنده ات اخم،شوقت تنبیه، سکوتت نوازش، توکه هم اب دادی و هم خون،تو که ایثارت اوازه جهان است، توکه همه عشقت ،خانه و طن است،توکه عرق کارت ،برکت و رزق است تو که وصفت خستگی ناپذیر است...دوستت دارم و می بوسم دستهای مهربانت
*******************************************************
تولد مولا علی بن ابیطالب ع را بشما و خانواده محترم و روزمرد و پدر را به همه مردان باعزت خانواده اتان تبریک می گویم و گر عزیزی در میان شما نیست خداوند قرین رحمتش فرماید و انشاالله جمیعتان زیر بیرق و سایه مولی الموحدین ع مستدام باشید..در همین راستا اپی دمیدم
با سلام
خیلی عالیه
ما که منجم نیستیم
اما کار علمی خوبی هست
بزودی منم میام تو دسته وبلاگی ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی