هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت بانوی یاس...

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۸:۳۲ ب.ظ
سلام

از اینکه اینقدر دیر آپ کردم از همه دوستان عذر میخوام، یه مدت زیادی هست درگیر مشکلات برسا هستم و نمیرسم زیاد به وبلاگم سر بزنم.

امروز یه دستی به سر و روش کشیدم و یکمی تغییر قیافه دادم به وبلاگ.

این شعر زییا هم تفدیم به همه عزاداران حضرت زهرا (س):

این سخن هست ز آل معصوم               بین اعراب بود این مرسوم
تا که یک مؤمنى از اهل عرب                     رود از دار فنا جانب رب
چند روزى دگر از بیت عزا                       نرود سوى سما دود غذا
گفت راوى که پس از مرگ رسول                  درعزاخانه زهراى بتول
دیده‏ام دید به کاشانه او                            دود بالا رود از خانه او
در تعجب بشدم از چه سبب                    شده در خانه او ترک ادب
بدویدم به سوى اهل عزا                       که بپرسم سبب طبخ غذا
ناگهان چشم من از دور بدید                  طعم آن دود غذا را بچشید
راه آن کوچه که مسدود شده                 خانه وحى پر از دود شده
آتش از بس که برافروخته بود                  در و دیوار همه سوخته بود
آنچه دیدم به ظهور و به شهود               فاطمه بود در آن آتش و دود
هاتفى گفت على خانه نشست             پهلوى فاطمه از دربشکست
بهر مظلومى زهراى عزیز                             اشک اى دیده آرام بریز

التماس دعا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۲۴
محمد محرم پور

نظرات  (۸)

بسم الله ...
خانه جدید بچه بسیجی های حضرت ماه و داداش هممون حسین قدیانی :

"از همه دوستان و همسنگرانم در فضای مجازی دعوت میکنم به خانه جدید بسیجی های حضرت ماه بیایند. http://ghadiany.com "

اگر قبلا ایشان را لینک کردید لطفا لینک را تصحیح بفرمایید
لطفا اطلاع رسانی کنید .
سلام مهربان: شعر حق و زیبا و صادقانه و عاشقانه اهل بیت ع و ایام فاطمیه را بشما و رهروان حضرتش تسلیت میگویم
میگم خیلی بده آدم نظر بی ربط بذاره نه؟!

از اون بدتر اینه که تو وبلاگ شما لینک برسا اشتباه باشه نه؟!
قالب جدید مبارکه
۳۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۳۳ ye nafar mesl hame adama
be name khodaye mehrabun salam mobarak bashe site ya hamun bloget alan ke in nazaro mizaram shansi shode ghablan kheyli saay mikardam amma nemishod eishalah be ye internet ariyeei dast peyda konam up mikonam hamin ya ali
۳۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۱:۳۷ یه نفر مثل همه آدما
آپ کردم
سلام
خوبین شما؟

مبارک باشه سایت جدیدتون

متاسفانه اونجا هر کاری کردم نتونستم نظرمو بگذارم

امیدوارم همیشه موفق باشید
به نام خدا
سلام
خیلی خوب شده وبتون
یک روزی میگفتید :من زیاد اهل وبلاگ نویسی نیستم اما الان خیلی فرق میکنه
براتون ارزوی موفقیت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی