هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یوم الله 13 آبان مبارک

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۸۸، ۰۱:۵۳ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۱۴
محمد محرم پور

نظرات  (۸)


سلام داداشی
ای بابا
گرفتاری مگه میذاره
سرم شلــــــــــــــــــــوخـــــــــــــــــــــــــــه
با سلام

آفتاب نیومد که اومد ، شب مهتاب نداشت که داشت ، پس چرا دنبال چراغ قوه میگردی؟

[خط بدون فاصله]

اینم از اوضاع لونه جاسوسی آمریکا ...

با تشکر آنلاکر
ُسلام
ممنون سرزدی
بت مگویید شکستیم که بت گر باقیست
چقدر این قسمتش زیباست.
جدید یعنی همون قبل از13آبان؟!
یاعلی مدد
سلام مجدد
ببخشید یه اشتباهی شد اون سوال برای وبلاگ شمانبود
یاعلی مدد
۱۴ آبان ۸۸ ، ۱۹:۰۶ حاج قدرت الله
هوالحکیم
من چی بگم : دی
اما خوب من هم تبریک میگم تسخیر لانه جاسوسی رو ... انشالله خودم و خودت بتونیم لانه جاسوسی سبزها رو تسخیر کنیییم :دی
راستی ...
این رسمش نیسااااااا ... چرا من رو لینک نکردی ... برمیگردم لینکم کردیاااااااا
التماس دعا
یا علی مددی
۱۵ آبان ۸۸ ، ۰۵:۴۴ حاج قدرت الله
هوالحکیم
سلام دادا ...
بابا سرعت ... کیفووووووووووووور میشویییییییییییییم
ممنون
شاد باشی و سربلند
فعلا
یا علی مددی
عدو شود سبب خیر
به پاس تحرکات اخیر قوم سبزی فروش 13 ابان امسال از همیشه پر شکوه تر بود
الحمدلله الذی جعل اعداینا من الحمقا
البته دور از جون بعضیا ک به علل دیگه ای دنباله روی اینا شدن
سلام داداش
منم تبریک میگم این روز رو به شما
هنوز نرفتم ، دوشنبه باید اعضام بشم
آموزشی اردکان افتادم (یزد )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی