هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام

حتما شماهم عین من از تیتر تعجب کردین!

این اظهارات آقای "علی مطهری" نماینده مردم تهران در مجلس هست، که در یکی از برنامه های تلویزیونی چنین اظهاراتی کردن، که "خبر آنلاین" با ایشون مصاحبه ای انجام داده در این رابطه، که لینکش رو قرار میدم.

http://www.khabaronline.ir/news-25874.aspx

من خودم اصولا دوست ندارم در وبلاگم، چنین مطالبی قرار بدم، ولی این مطلب ایشون برای من خیلی جالب و شگفت انگیز بود!

آقای مطهری که به نماینده ی اصلاح طلب مخالف دولت مشهور هستن، و اغلب در مخالف با دولت نظریه پردازی میکنن، اینبار چنین مطلبی رو در یک برنامه تلویزیونی اعلام کردن!

حال یه سوال دارم از ایشون....؟

ایشون که به عنوان نماینده مجلس، برای مردم تصمیم گیری میکنن، حاظر هستن برای ازدواج فرزندان خودشون چنین کاری انجام بدن؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۱۱
محمد محرم پور

نظرات  (۳)

سلام
احتمالاَ جناب سخنران خودشون فاقد فرزند دختر هستن که همچین نسخه ای واسه دخترای مردم پیچیدن.. ولی خیلی دلم میخواد بدونم که ایشون اگه دختر دارن حاضرن دخترشونو صیغه ی پسر همسایه کنن؟ اونم موقت؟ اونم فقط برای دوستی در دوره ی دبیرستان؟
سلام
منم با کامنت قبلی موافقم....واقعا وقاحت داره چه حرفها؟!
واقعا باید ببینیم ما همون چیزایی رو که برای مردم می پسندیم برا خودمونم می پسندیم یا نه؟!
با تشکر
یا علی مدد
۱۵ آذر ۸۸ ، ۱۹:۰۳ غریب قریب
البته این سخنان عجیب و غریب باز ایشون بعید نیست ایشون تبحر خاصی در متعجب کردن ملت دارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی