هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعی از دانشجویان ولایتمدار طی اطلاعیه‌ای اهانت به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم روز 16 آذر ازسوی جریان فتنه را به شدت محکوم کردند.
در این اطلاعیه تاکید شده است که دانشجویان ولایتمدار کشورمان امشب در مساجد و تکایا به سوگواری می‌پردازند و فردا نیز پس از پایان نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی اقدام اهانت آمیز عوامل فتنه را محکوم خواهند کرد.


متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم‌الله‌الرحمن ‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

داستان شوم ایادی استکبار جهانی زخم دیگری را بر پیکر امت اسلام وارد کردند و با توهین و جسارت به تصویر مقدس امام راحل(ره) داغ آن پیر فرزانه را در دل ملت زنده کردند. مدعیان دروغین خط امام که ریاکارانه شعار پیروی از امام خمینی(ره) را می‌دهند و در عمل جز همراهی با دشمنان قسم خورده امام خمینی(ره) یعنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار چیزی در پرونده خود ندارند با این جنایت بزرگ پرده تزویر از چهره خود برافکندند. همانا در دوره تسلط بر دولت در روزنامه‌های وابسته به خودشان مقاله می‌نوشتند و از پیوستن امام(ره) به دوره تاریخ دم می‌زدند. امروز با پاره کردن عکس‌های آن حضرت می‌خواهند همان آرزوهای کودکانه خود را جامه عمل بپوشند زهی خیال باطل که امام در قلب همه ملت ماست و تصویر نورانی‌اش در جان و دل فرد فرد ایرانیان بلکه مسلمانان جهان و بلکه همه مستضعفان عالم است و خمینی تا ابد زنده است و عاقبت جسارت‌کنندگان این ساحت قدسی جز همان نیست که با چادر زنانه از میدان بگریزیند و چون اسلافشان به زباله‌دانی تاریخ درآیند.
ما این مصیبت بزرگ راکه داغ هجران امام خمینی(ره) را در دل ملت ایران زنده کرد تعزیت می‌گوییم و امشب در مساجد و تکایا به سوگ می‌نشینیم و فردا پس از نماز جمعه شهرها نیز با تظاهرات مردمی مسببان را محکوم می‌نماییم ما همان ملتی هستیم که در پاسخ به توهین به مقام ولایت فقیه در سال 56 انقلاب عظیم اسلامی را براه انداختیم و امروز هم لازم باشد با همان شدت علیه هتاکان به صحنه می‌آئیم ولی انتظار ما این است که قبل از اینکه نیاز به واکنش مردم باشد دستگاه‌های مسئول خود به تکلیف قانونی خود عمل کنند.
ما خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با همه اشرار و آشوبگران بویژه سران فتنه خاتمی، موسوی و کروبی که بستر چنین اقدامات شنیعی را در کشور فراهم آورده‌اند می‌باشیم.
جمعی از دانشجویان ولایتمدار و داغدار همیشگی خمینی(ره)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۱۹
محمد محرم پور

نظرات  (۷)

سلام دوست خوبم .
خدا قوت .

انالله و انا الیه راجعون

یا علی
۱۹ آذر ۸۸ ، ۲۱:۵۶ سبز جاوید
من برای شما متاسفم که چشمتون را بر روی حقیقت بستین ونمی خواهی بفهمی وبدانی نسل جوان ما تو این دوره واین حکومت به ظاهر اسلامی فنا شدند .نبود دموکراسی ونبود ازادی بیان موجب شده خشم مردم لبریز شود وشما هم بترسید از ان روزی که فواره زند وشما جیره خواران را به قهقرا ببرد.
درس بگیرید از ان دیکتاتور رومانی که امد سرقبر خمینی گل گذاشت اما چند روز بعد مردم او را از تخت پایین کشیدند واعدام کردند.
امیدواریم که روزی این مردم رنجدیده به حق واقعی خود بذسند وخائنین این مملکت که دستشون به خون فرزطندان این وطن اغشته شده است به سزای اعمال پلید خود برسند.

........................
من باز هم خواهم امد ودر این رابطه بیشتر خواهم نوشت.
پاسخ:
پاسخ شما رو در کامنت بعدی مینویسم...
۲۰ آذر ۸۸ ، ۰۰:۵۹ مدیر وبلاگ
خودفروخته عزیز؛ نمیدونم دموکراسی در دید شما یعنی چی، ولی به خاطر احترام به شما مطلبت رو حذف نمیکنم، هرچند دوست نداشتم وبلاگم با حضور خائنین نجس بشه، ولی این مطلب شما رو حذف نمیکنم پاسخت رو میدم.
اول کلام پیشنهاد میکنم برای خودتون تاسف بخورین بنده نیاز به تاسف خور ندارم!
دوست عزیز، بنده هم جوان هستم و تو همین کشور بزرگ شدم، قاطی همین مردم زندگی کردم، ما نسل انقلابیم، عین شما وطن فروش و خائن نیستیم، ما برای این کشور خون دادیم، عین دوستان شما با ارایش زنونه فرار نکردیم، خیلی از دوستان من رای به مرید دل شما دادن، ولی این کارشون دلیل بر خیانت به کشور نشد (!) وقتی دیدن این آقای خود فروخته خائن همچون شما یکصدا با غرب داره تیشه به ریشه این ملت میزنه، به ایشون یه "نه" بزرگ گفتن و به آرمان های انقلاب برگشتن.
شما مسیرتون رو اشتباهی اومدین، مردم ایران با غیرت و با شرف هستن، هم به قدمت 5000 ساله خود افتخار میکنن و هم به قداست مسلمان بودن خودشون، ایران و اسلام پیوندی جدایی ناپذیر هست، 30 سال با تمام نیرو بهش حمله کردین، زورتون نرسید، الان که نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده دارین عرضه اندام میکنین؟
دوست سبز من؛ که شرف و غیرت ایرانی نداری و داری جوانان کشورت رو فنای مفسدین غربی میکنی، کشور اسلامی ما هرگز فنا شدنی نیست، وقتی تو میگی فنا شدیم، یعنی خیلی قوی شدیم و این از شدت عصبانیت شماست که دارین زور بیخود میزنین!
دشمن عزیز؛ حکومت کشور ایران، جمهوری اسلامی هست، یعنی مردم سالاری دینی، این دموکراسی غربی که مردم توش هیچ نقشی ندارن به درد خودتون میخوره، برین این شیوه ها رو تو کشورهایی که خودتون رو بهش فروختین اجرا کنین!
من یه سوال از شما دارم؛ شما برو تو یه کشور اروپایی یا آمریکایی، به رئیس جمهورش تو خیابون فحش بده و عکسش رو آتیش بزن، اگر کسی به شما چیزی نگفت و تحسین کردن کار شما رو،‌ اون موقع بگین آزادی بیان!
ادامه در کامنت بعدی...
۲۰ آذر ۸۸ ، ۰۰:۵۹ مدیر وبلاگ
دوست عزیز؛ هموطنان من با رای 85٪ با آرمان های انقلاب دوباره بعیت کردن و به شما "نه" گفتن، پس چجوری به این نتایج خنده دار رسیدین؟
خائن عزیز؛ درس بگیر از دیکتاتور قرن هیتلر، بوش، شارون و ... که الان جز فحش و لعن کل مردم دنیا چیزی گیرشون نمیاد!
امیدوارم روزی شما خائنین خود فروخته دست از سر مردم ما بردارین و بزارین زندگی شون رو بکنن...
بترسین از خشم این مردم انقلابی، ما مردم جنگ هستیم، از هیچی هم هراس نداریم، بترس از روزی که رهبر عزیزمون حکم جهاد بده و اثری از شما خائنین خود فروخته باقی نزاریم، از صدام درس بگیرین...
دوست عزیز که معنی ناموس و وطن رو نمیدونی، نمیدونم وبلاگ بنده رو از کجا گیر اوردین، ولی پیشنهاد میکنم، دیگه اینجا نیایین، چون وبلاگ بنده جای ادمای پاک هست نه انسان های ناپاک!
در آخر هم ازتون برای چندین بار خواهش میکنم به وبلاگ من برنگردین چون دوست ندارم با انسان های خودفروخته هم کلام بشم، اگر بار دیگر تشریف آوردین، مطلبتون رو حذف میکنم، چون در وبلاگ من دموکراسی معنی نداره، مردم سالاری دینی معنی داره...
درود بر خمینی کبیر بنیان گزار انقلاب اسلامی و لعنت بر منافقین ایران و اسلام...
۲۰ آذر ۸۸ ، ۰۲:۵۴ -:- سبزی فروش -:-
با سلام

خطاب به جناب " سبز جاوید " شما بیا بفرما حکومت اسلامی یعنی چی ؟ که ما معنی فنا شدن رو بدونیم اگه اون چیزی که شما از اسلام واقعی میدونید با این چیزی که اینا میگن متفاوته بیا ثابت کن لا اقل ما راه راست رو بفهمیم کدوم ور هست ما هم قدمامون رو درست ورداریم !
خداییش معنی دموکراسی چیه؟ هرزگی؟ برهنه بودن تن و نداشتن لباس ( چه فرقی با یه آدم دیوونه و یا کسی که نداره برای خودش تن پوش بخره خواهیم داشت؟ لااقل اون حتی هم شده یه لباسی میپوشه تا برهنگیش رو به رخ کسی نکشه ! ) بد دهنی و فحش و ناسزا و ... و یا اینکه به تاراج گذاشتن ناموس ( خواهر و مادر ) ؟ کدومشون دموکراسی هست؟ نکنه میخوای بلند بشیم بریم به هر کسی خواستیم فحش و ناسزا بگیم و کارمون نداشته باشند ، بزنیم شیشه خونه مردم رو بیاریم پایین بگیم به نام مقدس دموکراسی !!!دیدتون رو باز کنید ، روز دانشجو شاهد بودیم که چه کسانی الله اکبر سر میدادن و چه کسانی هم به خادمین کشور توهین میکردند !
۲۰ آذر ۸۸ ، ۰۲:۵۴ -:- سبزی فروش -:-
شما هم بترسید از اون روزی که رو بروی امام زمان (عج) شمشیر نکشید !
خون فرزندان این وطن سالیانه که میریزه به دست مستکبران حقیقی و زمانی که قدرت به دست مردم افتاد مستکبران شدند خود مردمی که دست به انتخاب زدند و نظامی رو پایه گذاری کردند که خودشون توش حکم میکنند نه بیگانه و غریبه !
مردم رنج دیده ما میبینند که کی به فکر مملکتش هست و کی نیست ، میبینند که چه کسی با بزرگ منشی جواب هزاران توهین و افترا که بهش میزنند رو نمیده و میبینه کسانی که وقتی یه توهین بهشون میشه از کوره زود در میرند ، مردم ما عاقل هستند و لایق و محافظ این نظام !
بر همه مردم ما مشخص شده که دست آمریکایی ها ، انگلیسی ها و بعضی خود فروختگان به خون جوانان و مردم این مرز و بوم آغشته شده ! همین چند روز گذشته اگه اخبار و گوش میکردی متوجه میشدی که چطوری یه زائر خانه خدا رو با بی احترامی تمام دستگیر کردند و به زندان آمریکا انتقال دادند !
لطفا زحمت نکشید و دیگه به اینجا نیایید که بوی بد لجن میاد سبز لجنی فکر کنم لیاقت شما و امثال شما باشه و سبز نورانی برای لایقان اصلیش ! شما که حتی به اسماء مبارکه احترام نمیزارید به شهدا ، به جانبازان و ... مدعای این میشید که دلتون به حال این ملت میسوزه؟ دلسوزی هاتون رو ببرید جای دیگه بکنید ، با امثال شما زیاد مواجه شدم و دیدم که هیچی تو بساتشون جز یه سری مذخرفات و خودفروختگی پیدا نمیشه ! دموکراسی رو بهونه کردند ، دموکراسی حقیقی اینه اون چیزی که هیچ جای دنیا رعایت نمیشه ! غزه رو ببین عبرت بگیر و خدا رو شکر کن که کشورت مثله اون کشور نیست زیر بار حملات مستکبران حقیقی !
با تشکر سبزی فروش
۲۰ آذر ۸۸ ، ۲۲:۳۳ غریب قریب
دوست سبزم(بخوانید قهوه ای چون دیگه این جریان گندش درومده)
دو راه داره
1. اگر شما اسلام رو نمی خواید :خب بذارید برید همینی که هست مملکت با خون هزاران شهید به اینجا رسیده با فدا کردن 4 تا به اصطلاح شهید قلابی نمی تونین کار انقلابی کنین

2.اگر شما اسلام رو می خواید: بچسبید به همون موسویتون که به گفته ی خودش قصدش خیره و می خواد ملت رو به اسلام ناب(بخوانید آمریکایی) برگردو نه .که اون موقع به هدفتون هم نمی رسین چون اون توهمیه و ما هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی