هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

!Pleas help me

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۸۸، ۱۰:۵۴ ب.ظ
سلام

Pleas help me!

لطفا کمکم کنین!

امروز دفترچه های کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اومد و غم عالم به دل ما شد!

حتما میگین چی شده؟

خودم میگم براتون مصبیت وارده رو!

زمان کنکور دانشگاه شده 13/9/1388 در صورتی که من روی آخر آذر حساب میکردم!

آخه پارسال آخر آذر بود و تمام برنامه ریزی های من برای اون بود!

خلاصه بیچاره شدیم رفت پیکارش!

دانشگاه آزاد کی حساب و کتاب داشت کارش که اینبار داشته باشه!

از تمامی خوانندگان وبلاگم التماس دعا دارم، خیلی زیاد!

این بنده حقیر رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنین.

اگر قبول بشم به همتون شیرینی میدماااااااااااااااااااا!

راستی تا اطلاع ثانوی که احتمالا بعد از کنکور هست، وبلاگم آپ نمیشه چون کمتر میام نت و زود میرم.

محتاج دعای خیرتون هستم...

خدانگهدار تا بعد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۱۵
محمد محرم پور

نظرات  (۱۸)

سلام
خوبین؟
دوستان من اصلا هم براش دعا نکنین..
ایشون شیرینی بده نیستن که نیستن
قبول ندارین امتحان کنین...
چند بار تا حالا به من قول شیرینی داده و لی وقتش که رسیده شیرینی نداده

اینا رو که شوخی کردم البته

امیدوارم موفق باشین چه در درس و چه در زندگی
یا علی
پاسخ:
قبول بشم شیرینی میدم، قول میدم!
۱۷ مهر ۸۸ ، ۰۴:۰۹ مالزی نشین (مانیا)
ایشالا موفق باشی در کنکور...
پاسخ:
ممنون
سلام
دروعده دادن های بی ثمر ایشون واسه شیرینی که شکی نیست..
ناراحت نباشین جناب،دانشگاه آزادکه کسی نیست..شماازپس سراسریش هم برمیاین..یه کم اعتماد به نفس..یه کم اراده..کارهاحله..
توکلتون به خدا
موفق باشید
یا حق
پاسخ:
نه بابا اینبار جدی جدی شیرینی میدم!
ღ♥ღ به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد

و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس

سند عشق به امضا شدنش می ارزد

گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم

کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

کیستم ؟ … باز همان آتش سردی که هنوز

حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد

با دو دست تو فرو ریختنِ دم به دمم

به همان لحظه‌ی بر پا شدنش می ارزد

دل من در سبدی ـ عشق ـ به نیل تو سپرد

نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد

سال‌ها گرچه که در پیله بماند غزلم

صبر این کرم به زیبا شدنش می ارزد ღ♥ღ



حتما بهم سر بزن و بگو که عشق به رسوا شدنش می ارزد ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
در هر صورت به نظر من نه نمی ارزه!
امیدوارم موفق باشید
تبریک میگم
راه اندازی مجدد وبلاگتون رو
و امیدوارم در ازمون موفق بشید! (فقط به خاطر شیرینیش هاااا)
شما هم دعا کنید برای ما
(البته من شیرینی نمیدم!!! لطفا اصرار نکنید!!)
تشکر میکنم بابت لینک کردنتون
و فلا همینا
راستی
برید جوای این نفر قبلی رو هم بدید ....عشق به رسوا شدنش می ارزد؟

پاسخ:
جوابشون رو دادم!
سلام دوست گلم . گل محمدی !!!
چه اسم قشنگی دوست من .
حتما مثل گل محمدی هم خوشبو و پاک و دوست داشتنی هستید .
عزیزم در مورد عشق گفتی نظری نداری .
خب اینم خودش یه نظر هستش دیگه .
گل مهربون حالا بیا و نظرت رو در مورد آپ جدیدم بگو .
منتظرتم .یاحق
سلام دوست خوبم . ممنون از حضور پرمهرتون .
خوشحالم که از نوشته هام خوشتون اومده .
بله عشق فقط لایق خداست .
اگه این جمله رو نوشتم چون خودم تجربه اش کردم
راستی عزیز فونت نوشته ها که بزرگه .
جدا تو سیستم شما کوچیکه؟؟؟؟
یاحق
الو سلام
منزل خداست؟
این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟
الو
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر
صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست
دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست
الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زنم ، دوباره ، تا خدا خداست
دوباره ...
... تا خدا خداست

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@
سلام خسته نباشید
شهادت سرداران دلیر سپاه اسلام را به مقام عظمای ولایت وامت شهید پرور وفداکار ومقاوم وبسیجیان وسپاهیان جان بر کف وشجاع تبریک وتسلیت می گویم.
به روزم/یاعلی مدد
سلام

وبلاگ جالبی دارید

انشالا که حتما قبول می شید تو کنکور
منم می خواستم امسال امتحان بدم برا کارشناسی اما به دلایلی نشد

موفق باشید
التماس دعا
سلام اخوی خسته نباشید
تیتر مطالب جدید وبلاگ:
1.نظام هم مفت به دست نیامده !
2.«ریگی» به کفش آمریکا و انگلیس!
3.آقای اوباما! ببخشید که علیه ملت ما جنایت کردید!
4.پیام محرمانه سبزها به آمریکا واکسن نزنید، ایران را فلج کنید!
5.دزد (گفت و شنود)
6.پس از آدم کش های ریگی عنکبوتی ها وارد شدند
7.پاکستانISI ارتباط بی‌بی‌سی فارسی، ریگی و شرارت‌های بی‌پاسخ
8.سپاه:تعقیب و برخورد با تروریستها در هر نقطه دنیاپ
ممنون میشم که تشریف بیارید ومطالعه بفرمایید.
انشالله به خوبی وخوشی دردانشگاه قبول شید ومراحل کسب علوم را باموفقیت واخلاص طی کنید.
یاعلی مدد
سلام وبلاگ خوبی دارین.
پیشاپیش میلاد ابا الحسن (ع) رو تبریک می گم
سلااااااااااااااااام .
با یه آپ متفاوت با عنوان قمه کشی از نوع دخترونه به روزم .
زود بیا دوست گل من .
منتظرم
یاحق


. .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
سلام اخوی خسته نباشی
وبلاگ حقیر به روز شد.تشریف بیاروید.
یاعلی مدد
دادداش انشالله تو امتحانت موفق باشی
منم که دارم میرم خدمت
برای منم دعا کن
میگم این کامنت ها هم دنیایی دارند برای خودشون ها!
لطفا به خاطر مراجعات مکرر به وبلاگ رویای عزیز زیاد سر بزنید
۱۲ آبان ۸۸ ، ۰۴:۰۸ گویای خاموش
به نام خدا

سلام

لطف دارید نسبت به کلبه خرابه ی ما! :دی

گفتید آپ کردم خبرتون کنم. خب اینم خبر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی