هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بوی عید می‌یاد...

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰۹:۳۴ ب.ظ
به نام خدا

سلام

بعد از مدت‌ها وقت کردم بیام یه دستی به وبلاگم بکشم.

آخر سال هست و همه درگیر خونه تکونی ماهم اومدیم وبلاگ تکونی!

یه شعر زیبا خوندم گفتم شاید بهونه ای باشه برای اپ کردن وبلاگم!

زندگی زیباست
زشتی های آن تقصیر ماست
در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست
زندگی آب روانیست
روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست همان می گذرد...

پ.ن: آهنگ وبلاگم هم سعی کردم متناسب با تصویر این مطلب باشه! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۲۰
محمد محرم پور

نظرات  (۳)

این متن و یه جا خوندم: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
خرین جمعه سال
سال همت
سال کار
بی تو از راه رسید
فرصت ما بلعید
رفتن فرعون دید
دشمنان در تردید
سیل پاکستان و
کودک «پاراچنار» را چه کسی خواهد دید؟

روزها رفتند و لیک
ملتی در ایران
بر سر سفره عید
مردمی در بحرین
یمن و لیبی و مصر
و ژاپن هم شاید
همگی چشم به راهت هستند...

اللهم عجل لولیک الفرج
به نام خدا
سلام

ایشالا سال جدید سال خوب و پرباری باشه براتون
و همیشه به زندگی زیبا نگاه کنید

آهنگ وبلاگتونم خیلی قشنگه