هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت بانوی یاس تسلیت

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ
فاطمیه انگار ذکر مصیبت پیامبر (ص) هست.
انگار ذکر مصیبت همه ی اهل بیت (ع) هست.
انگار همه ی معصومین رو با هم از دست دادیم.
همه ی خوبیهای دنیا رو.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۸
محمد محرم پور

نظرات  (۱۰)

سلام
این ایام به همه دوستان تسلیت میگم
مملو لینک شدی
سلام مهربان:امیدوارم خوب باشید و ایام فاطمیه را بشما و رهروان ان حضرت تسلیت می گویم و انشاالله زیارت مدینه
سلام ممل
ایام رو تسلیت عرض می کنم .
موفق باشی
ااااااااااااا
محمد این چه حرفیه
گرفتارم به خدا
دلم پیشت هست
میام پیشت
سلام
شهادت حضرت زهرا (ٍس) بر شما هم تسلیت باد
موفق باشین
یا علی
عروس
اول این اهنگه شبیه اهنک یک کمپانی خارجیه...اجای تاسف داره که باید با این یکی باشه!
پاسخ:
اصلاحش کردم.
سلام مهربان:بلاخره وب نویس باید به یه موضوعی گیر بده ، حالا از بخت خوب یا بد من ،این قرعه (دلتنگی) بنامم در اومد، البته خودمونیم هان همچین بدم نیست ،چون همۀ ما بنوعی گریبانگیرش هستیم، چرا بزرگوار به من ذل زدی ، نمی خوای بیا آستین بالا بزنی و بهم کمک کنی ، شما که مرام و محبت دوستی ات هیچوقت از ما دریغ نشده ، پس یا علی بگو و راه بیفت ، اهان بارک الله
سلام خوبی شما؟جالبه برام شما ازکجا یادتونه منو!؟؟که از سال 83 هستم!
منو می شناسین!!!
فعلا...
سلام مملو
منو لینک کن حالتو میگیرماااا
به روز کن این وبلاگتو
سالها میگذرد و این وبلاگ آپ نمیشود!...

(مگه برسا میذاره)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی