هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مرحوم اصلاحات: دستورات جین شارپ

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

http://cartoonblog.persiangig.com/cartoonblog/eslahat/Sabze%20makhmali%20%2817%29.gif

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۱۱
محمد محرم پور

نظرات  (۳)

من در مورد جین شارپ مطلب زیاد داردم

بروزم با
متن قدیمی ترین سند مبارزاتی امام خمینی 1323 شمسی
امروز 12 بهمن است.
به نام خدای مهربون
سلام
داداش شرمنده از دست من که ناراحت نیستی
رفتم مشهد واقعا نشد برم کافی نت اوضاع یه جورایی بود خلاصه شرمنده
دعا کن این اینترنتم یه سروسامونی بگیره(فکر نکنی می خوام شوهرش بدما) بتونم جبران کنم
خلاصه اینا دیگه
آدرس انجمن رو به مهدی هم دادم
البته اگه قبلا ندادین بهش
همین دیگه
یاعلی
سلام مهربان: همیشه بهترین واژه هایت همچو نگین الماس بر وبم می درخشد.و آپم با(حکایت علی و گنجشک) حضورت بازم برایم مسرت بخش است.
ورؤیت نمودم آخرین آپت را و چنین یادگاری گذاشتم:بسیار حالب و تازگی خاص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی