هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه میثاقی دوباره با امام و رهبری...

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ

http://www.tehranpic.net/images/sl7s14ltgy2dxs0ndiwf.jpg

تظاهرات اعتراض‌آمیز ملت بزرگ ایران اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) پس از اقامه نماز پر صلابت جمعه 27/ 09/ 1388، مصادف با روز اول ماه محرم الحرام، روز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت میان حوزه و دانشگاه، در سراسر میهن اسلامی و همزمان در تهران مقابل سر درب اصلی دانشگاه تهران برگزار می شود.

وعده ما، جمعه بعد از نماز دشمن شکن جمعه (دانشگاه تهران)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۲۵
محمد محرم پور

نظرات  (۳)

۲۶ آذر ۸۸ ، ۰۱:۱۵ محمد حسین حسینی
سلام دوست عزیز ؛ من الان کامنت شما را در وبلاگ عبارت سبز دیدم ؛ البته نویسنده وبلاگ من نیستم و یکی از دوستان من است ؛ ضمنا این وبلاگ یک وبلاگ خبری-تحلیلی است و معمولا مرسوم نیست وبلاگی که در آن روزی 5 تا 15 پست گذاشته میشود به کامنتهای هر پست جواب داده شود؛ کامنتها در وبلاگ یا سایت خبری فقط نقش فیدبک برای مدیریت سایت را دارد وامکان جواب دادن نیست...
۲۶ آذر ۸۸ ، ۰۱:۲۶ محمد حسین حسینی
اما در مورد سوالت اجمالا همین قدر بگم که آن چیزی که ما از دین و مکتب اهل بیت دیدیم و شنیدیم این است که در مقابل قلم و کلام هیچ وقت شمشیر نمی کشیدند؛ در مورد سیره اهل بیت اتفاقا خودت هم مثالهای خوبی در کامنتت زدی که البته کم نیستند از این مثالها
در مورد حکم امام(ره) در مورد سلمان رشدی هم نظر شخصی بنده این است که بله ؛ امام در این مورد اشتباه کرده است !!! مثل خیلی از اشتباهات دیگرش...
فرق ما هم با شما همین است که انسان عادی زمینی را برای خودمان تقدس الکی نمی دهیم؛ با این حال خودمان را همچنان خط امامی هم میدانیم ؛ از نظر ما وقتی کسی میگوید من "مرید امام" هستم معنایش ابدا این نیست که "همه" افکار و اعمال ایشان را می پذیرد
در مورد موسوی هم همین طور است ؛ موسوی رهبر فکری ما نیست؛ خیلی از حرفها و افکارش را قبول نداریم ؛ اما نسبت به بقیه کاندیداها با وی بیشتر اشتراک احساس کردیم و شد کاندیدای ما ....برای خیلی ها موسوی و کروبی فقط کف مطالبات بودند ؛ همین
فکر کنم تا حدی توانستم جوابت را بدهم
پاسخ:
اگر مسلمان هستین و پیرو مذهب شیعه، پیشنهاد میکنم در سیره عملی معصومین (ع) کمی مطالعه بفرمائین...
۲۶ آذر ۸۸ ، ۰۱:۳۲ محمد حسین حسینی
اگر باز هم مایل به ادامه بحث بودی میتونی ایمیل بزنی، و انشالله در خدمتتون هستم، چون همان طور که عرض کردم در وبلاگ عبارت سبز چون وبلاگ خبری است، به کامنتها جواب داده نمیشود
پاسخ:
من اصولا پاسخ کامنت ها رو همینجا میدم، ولی بنا به درخواست شما، پاسخ رو براتون ایمیل هم میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی