هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

درخت، مشتری و شهاب

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ
http://img.tebyan.net/Big%5C1388%5C07%5C22520519421713316271628117010287184116240185.jpg


‏‫در یکی از شب‌های زیبای شهر «پاسارگاد» که به شهر ستاره‌ها معروف است، سیاره مشتری در حال غروب بر بالای درختی است، که به ناگاه شهابی نورانی آشکار می‌شود. این تصویر در یکی از شبهای شهریورماه امسال تهیه شده و در آن خوشه چوب لباسی، صورت فلکی عقاب و دلفین در سمت راست و سیاره‌ی مشتری به مانند ستاره‌ای نورانی بر بالای درخت به همراه شهابی نورانی آشکارا دیده می‌شوند.
عکس از: خسرو جعفری زاده
منبع: تبیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۱۲
محمد محرم پور

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشید
ممنون که سرزدید.درمورد تبادل هم با کمال میل حاضرم.لطفا منو به اسم"پای ثابت"بلینکید.
یاعلی مدد
سلام
عکس فوق العاده اییه
یادمه اولین شبی که می خواستم تو خوابگاه بخوابم....روی تختی که کنار پنجره اس...بی خوابی....زل زدم به آسمون....یه دفعه....یه شهاب آسمونی دیدم....به فال نیک گرفتم....تو دلم یه آرزو کردم...به خواب رفتم!
تا حالا شهاب آسمونی ندیده بودم
ولی الان بارها و بارها دیدمش
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی